SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI..


BLOG INI ADALAH HAK MILIK PERIBADI EMAK + ABAH SOFIA,
JADI SESUKA HATI KAMI LAH NAK TULIS APE @ NAK LETAK GAMBO APE..
WALAU APE PUN,
KAMI AKAN CUBA UNTUK BERSOPAN DAN TIDAK MENGGANGGU EMOSI DAN PERASAAN ORG LAIN..
TERUTAMA SEKALI PARA PENGUNJUNG BLOG INI..


KALAU ADA TU, MAKNANYE TAK SENGAJA LE TU..
sOrrY In AdVanCE YE KENKAWAN!!!
SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA @ KATA2 PERANGSANG UNTUK KAMI MENINGKATKAN KESOPANAN KAMI ITU.. HUHUUU...


SELAMAT MENJAMU MATA... ;)



Friday, March 19, 2010

Nurul & Nordin VS BroFramestone & Khaizarien


Nama pasangan :
Nordin bin Salleh

Detik mula berkenalan :
Pada 27.07.2004 di KECOM Sdn. Bhd.
Perkenalan kami sangat unik sebabnye kami telah bekerja dibawah satu bumbung hampir 1tahun, tetapi tidak pernah bertegur sapa. Sehingga suatu hari, Abg Rashid (abg angkat saya dan kawan baik dia) memperkotakkatikkan kami berdua. Selama 2bulan, dalam diam-diam abg rashid menyampaikan salam saya pada Nordin TANPA arahan dan pengetahuan daripada saya. Akhirnya pada tanggal 27.07.2004, Nordin telah SMS saya untuk berjumpa. Selama 2bulan tu juga rupa-rupanya Nordin memerhatikan gerak geri saya.. arghhh, malu sungguh bile dapat tahu yang abg rashid telah menggunakan nama saya.. Nasib baik Nordin kata dia suke saya.. kalau tak, mana nak letak muka ku yang comel nih.. hihihiiii..

Detik dilamar :
jadi kekasih - 01.08.2004
jadi tunangan - 25.12.2007
jadi pasangan hidup - 11.07.2008

5 perkara yang pasangan anda ada dan orang lain tiada :
- Pemalu dan pendiam yg amat (aku la perempuan pertama dan terakhir yg dia kenal).. Tp kalau berdua dengan saya, ada je benda yg dia nak cerita.. dan aku pulak lg suke dgr dr bercerita..

- Gile bola.. (aku suke sgt2 sbb dia 24jam duduk je kat umah, xmerayap kemana.. hihihiii..) hari2 tgk preview bola, highlight bola, berita bola, FIFA, Barclay's, PS3 pun nak bola jugak.. sampai saya yg '0' pasal bola ni pun dah terror pasal undang2 main bola nih.. hmm, kalau ada sesapa cr referee xjumpe, boleh la upahkan saya.. huhuu...
- Sangat cintakan kanak2 dan pandai melayan karenah mereka.. semua anak sedara manja dengan dia.. Sofia pun kalau 1 ari xjumpe abah dia, xboleh tido woo..
- Sangat romantik dan sangat memahami saya.. walaupun isteri dia ni keras kepala.. **wink** wink**
- Pandai repair keta, motosikal dan perkakas elektrik (smpai kat umah tu dah mcm bengkel dah).. hihii.. isteri dia ni cume tahu pakai je.. ;p


BroFramestone & Khaizarien merupakan pasangan yang takde la romantik mana pun sebenarnya.. pakai je baju sedondon, eksyen je tu kononnye sehati sejiwe la.. padahal xde pape pun.. Dan Mereka tidak boleh mengalahkan pasangan Nurul & Nordin

Dengan ini Kami ingin mengistiharkan perang ke atas pasangan
BroFramestone & Khaizarien.
Undilah kami pada 24-26 March 2010


Jom Join Contest Ini..


Contest ni Anjuran : BroFramestone

Tarikh Tutup : 23.03.2010

Peraturan simple je, untuk keterangan yang lebih lanjut KLIK SINI ye ^_^

6 comments:

aufazanki said...

salam taaruf...

nice story...moga kekal hingga ke syurga...amiin

-aTie- said...

good luck ;) hehehe sweet

Khaizarien @ atie Blog

Bro Framestone said...

Undi akan bermula tetap pukul 12.01Am 1th April 2010

Apa yang anda perlu pastikan pengundi anda lakukan:-

1. Pilih 5 blogger dari yang tercalon
2. Nyatakan No calon blogger di dalam ruangan komen
3. Anda mesti merupakan blogger
4. Pastikan anda menggunakan email yang sah
5. Pastikan anda menggunakan URL blog anda (satu pengundi boleh gunakan satu blog sahaja, 2-3 blog automatik jd pengundi hantu)

Cara mengomen:-

1- Sweet Couple 01
2- Sweet Couple 02
3- Sweet Couple 03

Contoh je nie…. Undi yang tiada dalam senarai akan di anggap undi rosak

Undi xcukup untuk 5 pasangan pun dianggap undi rosak

Tolong jangan rosakan suasana & kebahagiaan mereka.

Undi akan mula di kira dari 01-04 April 2010

Pastikan undi mereka adalah tulus & bukannya April Fool.

BroFramestone Blog

Nurul + Nordin said...

aufazanki & atie :
salam.. terima kasih kerana sudi singgah sini.. dan terima kasih atas doa2 kalian.. aminnn...

Amalina Omar said...

sweet.. hehe.. good luck ye.^^

Nurul + Nordin said...

TQ.. undilah sy.. ^_^

Daisypath Anniversary tickers