SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI..


BLOG INI ADALAH HAK MILIK PERIBADI EMAK + ABAH SOFIA,
JADI SESUKA HATI KAMI LAH NAK TULIS APE @ NAK LETAK GAMBO APE..
WALAU APE PUN,
KAMI AKAN CUBA UNTUK BERSOPAN DAN TIDAK MENGGANGGU EMOSI DAN PERASAAN ORG LAIN..
TERUTAMA SEKALI PARA PENGUNJUNG BLOG INI..


KALAU ADA TU, MAKNANYE TAK SENGAJA LE TU..
sOrrY In AdVanCE YE KENKAWAN!!!
SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA @ KATA2 PERANGSANG UNTUK KAMI MENINGKATKAN KESOPANAN KAMI ITU.. HUHUUU...


SELAMAT MENJAMU MATA... ;)



Monday, May 31, 2010

GIVEAWAY CIKGU AYU- TERIMA KASIH CIKGU!

ENTRY INI KHAS UNTUK CIKGUKU YANG TERSAYANG
EN.JAMIRAN BIN SIAT
**dan untuk giveaway Cikgu Ayu juga.. heheee...**

Ini la dia cikgu kesayangan saya semasa sekolah menengah.. hehee.. sgt suke cikgu ni, cara dia mengajar, cara dia bercakap, dan dia suka bergurau.. heheee.. walaupun sebenarnya dia garang, tapi dia pandai ambil hati pelajar-pelajarnya.. saya sangat yakin yang dia memang kesayangan ramai anak muridnya.. ;)

tak percaye???

masuk je la dalam FB dia, byk ucapan dr anak-anak murid dan bekas anak-anak murid sempena hari guru hari tu.. haaa... ni page FB dia... Kami masih berhubung melalui FB tau.. ;)


Ini gambar Cikgu Jamiran & Isteri tersayang..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ini pulak gambar semasa tahun 1998, waktu ni Cikgu Jamiran jd Guru Kelas saya.. (3 Bukhari)

Yang kaler kopi 'o' tu la saya.. heheheee... (barisan tengah, no.4 dari kiri)
** sape xnampak saya dalam gambar ni, pendek umur tau.. ;p **

NAMA GURU DALAM GAMBAR:
En.Jamiran bin Siat

TAHUN & TEMPAT GAMBAR DIAMBIL:
Tahun 1998
Diperkarangan Sekolah Menengah Kebangsaan Parit Betak

SEBAB CIKGU NI MENJADI GURU KESAYANGAN ANDA:
Saya suka dan sayangkan Cikgu Jamiran kerana dia merupakan seorang cikgu yang tegas dan garang, tetapi dia pandai nak pujuk @ ambil hati setiap anak muridnya. Dia suka bergurau dan dia menganggap setiap anak muridnya seperti anak sendiri.
Dia merupakan cikgu pendidikan seni saya, dan dia telah mengajar saya pelbagai cara untuk mendapat A semasa SPM. Dia yang memberikan saya keyakinan bahawa saya mempunyai bakat dalam Seni Lukis, dia telah mencadangkan saya belajar menggunakan warna krayon kerana saya langsung tidak mahir menggunakan warna air... dan akhirnya saya mendapat A1 dalam subjek Pendidikan Seni.
Alhamdulillah.. ;)

.
.
.
.
.
.

Jom Join Contest Ini..

Contest ni Anjuran : Cikgu Ayu Idris

Tarikh Tutup : 31.05.2010 jam 3ptg

Peraturan simple je, untuk keterangan yang lebih lanjut KLIK SINI ye ^_^


No comments:

Daisypath Anniversary tickers